Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 7 juli 2008

LOGGA

Nu har jag fixat och donat en massa, fixat mig en egen logga till min webshop..!! Måste ge min bror en STOR kram som hjälpt mig helt GRATIS att sätta ihop shoppen alldeles själv..!! Kommer att bli kanon då jag kommer igång. Toklängtar..!!! Lite svårt att få nåt att hända bara nu då man sitter mitt ute i skogen… :-o Men ska ta tag i det väsentliga någon dag då det inte är så mycket att göra här i stugan. Nyfiken på min webshop..?? ;-) hihi..

1 kommentarer:

Creative Lounge sa...

Låter spännande! Hoppas ni har det super i stugan! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos