Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 26 juli 2008

CHIHUAHUA

Vi kanske ska skaffa vovve ;-) En liten Chihuahua..!!!

Pappas lilla vovve ska få para sig och då om d tar sig så kanske vi har en

liten vovve i början av nästa år..!! *wee*

Ja, jag vet.. jag är pälsdjurallergiker.. håller på att läsa på om olika behandlingar:


- Bioresonansterapi

- Hyposensbehandling

- Allergimediciner

Någon som testat någon av behandlingarna eller vet av någon annan?? Tacksam för svar..!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Min tremänning föder upp chiwavvor, hon har nyss haft en kull, kan säga, min son är pälsdjursallergiker och han KAN INTE med just den rasen så kolla upp väldigt noga innan du skaffar.Johannes vart skitdålig där på semestern så vi fick avbryta nån dag tidigare.

Kram!!

Anonym sa...

Jag är ledsen madde, men det där kallar jag inte hund..
Ngt. som är så litet så det kan fastna i en råttfälla KAN inte vara en hund =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos