Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 5 juli 2008

SEMESTER

Igår kom vi fram till Hassela, ÄNTLIGEN..!!

Fick ställa in Furuvik då Mandis inte sov en blund innan Gävle.. var lätt hysteriskt trött då vi passerade... Vi ska nog ta in på hotell på vägen hem och ta en hel dag på Furuvik med ungarna istället.
Var skönt att komma fram i bra tid till stugan istället.

Började klippa gräset, städa båten och sen drog grabbarna ut på fisketur ;-)

Jag och Mandis myste och såg på film..!!

Om ni undrar hur jag lyckas blogga är det på grund av att jag sitter i bilen på väg till Sundsvall.. :-o Vi lyckades glömma Mandis stol hemma.. lite jobbigt att vara här i 4 veckor utan matstol..
Så idag blir det IKEA och Birsta..!! Det var inte igår man var där... :-o
Man lär säkert stöta på någon man känner ;-)

Ska kolla på utemöbler och massa annat oxå..!! Valde rätt dag tror vi, mulen tråkig dag!!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos