Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 20 maj 2008

VÄRK

Ska ta bilen in till Skärholmen med Svärmor nu.. komma ut en stund..
ska bara käka lunch, Svärmor var sugen på Fallafel.. ;-)

Måste köpa hem lite värktabletter oxå.. har en del ont idag oxå..
åsså blöder jag en massa än.. men d lär jag väl göra ett tag..

- haft konstigt ont i underarmen hela kvällen & natten, hade droppet i
den handen. Svullen och röd liksom...

Nu ringde precis läkaren - hörde hur d var med mig och om jag behövde mer
piller ;-) Kanoners..!! *tack tack* Skulle dock vara uppmärksam på armen...



Måste hem rätt fort igen, hämta Mandis på dagis.


Sen ikväll ska vi till Putte och Nina, - Putte & Lee fyller 25år & 26år..!!
Så d blir smörgåstårta och öl..!! GRATTIS GRATTIS..!!

Tydligen fyller Nicke år idag oxå, GRATTIS till dig med :-)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Skärholmen!!!*ryyyyyser* det absolut värsta stället jag varit på i hela mitt liv....hövva!!:-)
Var dit när Josse va två år. Du behöver inte ta vagnen sa min släkting för det är inte så stort...*muttrar*...VEM fick bära sin 2-åring..gravid med lillebror, typ 30 grader varmt ute...sen sa hon *Se efter ditt barn ordentligt, det är hög kidnappningsrisk här* GAHHH!!Säger man så åt en *landet kommer till stan*...ojojoj...handla klart sa jag så vi få åka härifrån, haha. Så vart det med den shoppingen :-)
Vi drog ut till hedlandet istället :-)

Hoppas du mår bättre idag!!

Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos