Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 19 maj 2008
På onsdag om jag känner mig någorlunda pigg ska jag & Mandis åka tillsammans med Irené och sötingen Fabbe till Aspuddens parklek..!! Den här gången ska jag se till att ha kameran med..!!



Välkommen till Aspuddsparken!

Aspuddsparken är en av de största parklekarna med djur i Stockholm. Barnen och djuren är det viktigaste i vår park. Här träffas gamla och unga, varje dag året runt. Här finns en stor öppen verksamhet med parkfiket som mittpunkt.
Öppettider är:
vardagar 8:30-17:00
lördagar och söndagar (mars-okt) 10:00 -16:00
lördagar och söndagar (nov-feb) 10:00 -14:00
röda helgdagar och aftnar 10:00 -14:00
- Djuren går in ungefär 30 minuter innan vi stänger

1 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till! då ska du få veta att det snart kommer en tävling där du kan vinna presentkort hos harmonibarn :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos