Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 20 maj 2008

STOCKHOLM LIVE

Blev en del shopping i Skärholmen. Hittade en snygg svart klänning på Gina Tricot.. ;-)

Sen blev d lite smått & gott till hemmet bara..!!


Fixade alla presenter till dom som fyllde år idag och har fyllt år som vi missat, - biljetter till Stockholm Live, med Björn Gustavsson..!! Bra present va?? Hoppas dom alla får skoj..!!



Bröderna H ;-)



Varit till Putte & Nina och käkat smörgåstårta nu..! Gott gott..!! Jag och barnen åkte med Linda och hennes ungar, blev en snabb visit. Mandis var toktrött innan vi ens åkte dit och jag hade massa ont dessutom.. *blää* Men men.. lillan dormade av på en gång då vi kom hem och jag ligger i sängen redan och slappar... gör så satans ont då jag sitter så liggläge är d bästa..!!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos