Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 21 maj 2008

Tror jag har bestämt mig för den här fotografen för Mandis 1års fotografering.. ja, jag vet.. hon är mer än 1år.. bättre lite sent än aldrig :-o Min mamma har redan skällt på mig en massa..!!!
Dom har en atalje både i Solna och en i Hägersten, kanon ju ;-)
Funderar på att ta en del syskon bilder då oxå.. jobbigt nog är ju han i skolan då... :-o
Men d går ju att lösa..!
Kika in på deras hemsida dom har kanonbra erbjudande för er med 0-6månaders baby, dom bokar in en tid och erbjuder, sedan starten 1995, en babyfoto-grafering i färg utan extra kostnad..!! Enda villkoret för att få första fotograferingen utan extra kostnad är att ni kommer och gör en ettårsfotografering hos dom, finns från 1300:-
Vidare erbjuder dom medlemsförmåner, bokad tid för visning, rabatterade priser på förstoringar och en present vid ettårsfotot.
Det missade vi.. :-o

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos