Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 24 maj 2008

SVULLA

lBlev inte så mycket bloggande igår... var en seg dag och var ute och flängde en massa..


Efter vi varit i Kungens Kurva så åkte vi och storhandlade, efter det hann vi bara hem en snabbis.. förberedde hel stekt fläskfilé och sen drog vi ut till Tumba, hämtade bordet som Svämor skulle köpa och spegeln vi slog till på. Det är en spegel med stativ, en sån som står på golvet. Ska måla den svart, kommer att bli sååå snygg!!


Svullade i oss helstekt fläskfilé och en potatisgratäng, tog någon öl och någon mjölk drink sen sa d stop för mig. Fortsatte svulla istället.. lite chips och dipp *mums* Och gick över på Coca Cola istället.. :-o


La oss i sängen vid 22 tror jag.. alltid trött fredagskvällar.. tittade på nån rolig Will Farrell film.. haha.. han måste ju vara världens skönaste kille.. :-D
Då vi hade somnat ringer Andreas, typ 00.00, hämta mig NU.!!! *suck* - Han blev tonåring över en natt... shit alltså.. Har han bestämt sig för nåt så blir d nästan alltid så.. så efter en 30min så hade han fått skjuts hit av sin mamma. Så idag blir d nog ett far & son samtal...

Ska göra oss iordning snart och åka in till stan, ska ju träffa tant ELIN..!!! Min underbara älskade bästaste goaste vän..!! Gissa om jag saknat henne...?!! Ska bli så kul att ses igen, alldeles för långt emellan gångerna!!
Så vi åker nog in hela familjen, fika och lunch på stan. *mys*

Sen får vi se senare idag om d blir en Ida-träff oxå ;-)

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos