Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 24 maj 2008

SOMMAR

Mysig heldag ute idag..!! :-)

For in till stan på f.m och lunchade med Elin och hennes syster Sara på Kungshallarna.
Smarrig ceasarsallad och en stor stark - MYCKET gott..!!

Shit vad jag saknat min Elisa..!!! Önskar att d fanns mer tid så vi hade hunnit riktigt ta igen all förlorad tid.. Men men... d får bli i sommar..!!

Med sig hade hon paket till Mandis - tre söta skålar, riktigt klockrena, passar verkligen godismonstret :-D - "Lördagsgodis" "Galen i glass" "mina gubbar"

Jag fick oxå paket, en kanon snyggt halsband..!! *tack* Hade du inte behövt Sötis..!!




Sen blev d shopping..!! Jag och älskling sprang runt i olika affärer, skulle ju inte handla... hahaha.. vi är så lika vi två.. ingen superbra kombination kanske :-o


Det blev en del morsdagspresenter, byxor till älskling, tröjor, två BAUTA kuddar till barnen. 72x72cm..!! Hade spanat in dom på Hemtex tidigare.. fast bara då till Mandis.. slog till på två istället.!! Är dom inte fina??


Hemtex 299:-/st

For hem då vi hade för mycket att bära.. hehe...

Tillbringade eftermiddagen ute i parken.. solade och drack bira..!! *härligt* Amanda kunde inte få nog av sandlådan..!! :-o *gounge*

Andreas har varit ute hela dagen oxå, varit på bio med en polare.. på Indiana Jones.. -Pappa dåligt avis.. hehe..

Nu är d dax för grillspett, inväntar bara Ida som ska komma förbi ikväll igen..!! :-) Ska dock inte bli lika blött bara... *tihi*

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos