Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 11 maj 2008

TÄVLING



VINSTER:

1:a pris - Valfri body från Amplified Kids

2:a pris - Ett paket strumpor från Trumpette

3:e pris – Elodie details, valfri nappflaska, napp, pipmugg eller haklapp.

(Gäller ej guld- och silvernapp)



TÄVLINGSREGLER


Svara på frågan: Hur många varumärken säljer babyshop.se?



Kopiera bilden ovan och även denna text:


"Jag tävlar om tuffa barnkläder & prylar från Babyshop.seMuppsans blogg - Tävla HÄR du oxå..! "



...och publicera den på din blogg, skriv en kommentar under tävlingens inlägg med svaret på frågan och din bloggadress samt en liten motivering varför just du ska vinna.
KOM IHÅG att skriva ut bloggadressen i inlägget - jag raderar inläggen då jag sparat dom så att ingen kan fuska..!!
OM du inte har en blogg så får du maila 4 vänner om denna tävling och sedan kopiera mailet och skicka det till min mail: muppsan@live.se


Tävlingen avslutas fredagen den 6/6-08 kl 21.00 och vinnaren meddelas på bloggen.



Önskar er alla LYCKA TILL..!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Hej där!

En snurrig jag kommer inte ihåg om jag lämnade en kommentar i den här tävlingen eller inte... Så jag gör det nu i alla fall =)

Min rockgrabb behöver en tuff body att rocka loss i! Så därför vill jag vara med och tävla!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos