Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 17 maj 2008

TRÖTT

Sjukt trött igår.. istället för att somna på soffan under hockeyn så gick jag helt sonika och la mig.. somnade vid 21-21.30 nån gång.. blev väckt av ett besviket fyllo vid 02.. :-o
Ja, d var ju synd att Sverige inte vann... men det betyder kanske mindre matcher att se? ;-)

Fick mig en rejäl sovmorgon oxå, vid 08 hade hon fortfarande inte vaknat..!!! Blev då tvungen att kliva upp och slamra i köket lite så hon vaknade..!!
Det är nog pga av att hon börjat på dagis som hon är så trött jämt nu.. en stor omställning ju!!


Bara jag fått liv i älskling så ska vi bege oss till Vallentuna och min systers familj, åsså Mammsen som oxå är där nu.
Mandis får busa med vovven och Jennifer hela dagen..!! :-)

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos