Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 19 maj 2008

ÄNTLIGEN ÖVER

Hemma igen..

- operationen har gått bra.. förlorat massa blod bara..

har en del ont.. trött.. groggy..


Hemma har man en sjuk tonåring och en grinig 1åring..
nästan så man kan tro att hon känt på sig att allt inte är som d ska vara..
klänger och hänger på mig hela tiden.. *suck*


Ska försöka sova en stund till nu..!!

TACK alla för ert stöd :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

SKÖNT att det är över nu!
Kan tänka mig att din blodförlust var ungefär som mitt missfall.Hade blodvärdet nere på 80 och var trött jämt.Men klarade att få upp det utan tabletter, tvingade i mig blutsaft (urk) och åt en kiwi om dagen så nu är det på topp igen endast 2 månader efter.Ta det lugnt nu och låt kära maken ta över *kvinnogörat* ett tag ;-)

Kram!!!

Greten sa...

Vad bra att allt har gått bra o att det är över nu?! Hoppas du fått vila lite mer i dag.

Ska hälsa dem på jobbet.
Sköt om dej!
KRAM

Anonym sa...

Men shit stackaren gumman=(
Tänker på dig!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos