Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 21 maj 2008

CANVAS





Nu har jag äntligen beställt mina älskade canvas tavlor på mig och min älskling..!! Dom ska sitta i vårt sovrum, kommer att bli så fint..!! - 40x60cm

Beställt dom ifrån Extrafilm.se, hade 20% rabatt på canvas tavlor..!! Under 1000 lappen blev d..!! Kanoners..!! ;-)

Nu ska vi bara photoshoppa bilder på barnen som vi oxå ska göra till canvas, men dom ska vara som i en målad stil... typ... Å sitta i vardagsrummet..!!


Har varit snäll och laddat in bilder på lillan och skickat iväg en beställning till min mamma oxå. Från att hon föddes till det lilla busfröet hon är nu ;-) Extrafilm.se har halva priset på framkallning av bilder oxå. Måste nog oxå skicka in en egen beställning. Blev ju nästan gratis..!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilka fina!!! Men för att skicka efter såna fina måste man ju bli gift först...
;)
Hoppas du känner dig piggare och inte har lika ont. Tänker på dig!!! Stora kramen

Creative Lounge sa...

Va fint! Hoppas du mår bättre efter operationen och att allt är bra med lillan. :) Har följt er varje dag ;) Men varit lite dålig på att skriva.

Just nu ligger Robin ute och sover efter en lång promenad. Skönt med lite egentid! :)

Hade du någon erbjudandekod från extrafilm på framkallningen. Är kund där men har inte fått ngt erbjudande.

Mvh Evelina Robins Garderob

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos