Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 28 maj 2008

VA?


Igår fick jag ett mail av en redaktör från Titan.....


- frågade mig om jag var intresserad av att vara med i ett TV program som ska

starta i höst på TV3


VA? Jag?? TV?? Behövs lite tänketid.. tror ganska säkert att det blir ett NEJ...


2 kommentarer:

Anonym sa...

MEN!!Klart du ska va me!!

Då kan jag säga *Hon är från Fränsta, jag bloggar med henne* *L*..nä..seriöst..klart du ska va me!!!

Anonym sa...

Kom igen Madde.. Klart du ska vara med.

Ingen minns en fegis. =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos