Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 21 maj 2008

BRANDOS.SE

Efter all strul med Pippilotta.se måste jag nog beställa ett par nya gummistövlar till Lillan..


Hittade kanon fina och till bra pris hos Brandos.se





Passar till Mandis röd/rosa Pippi regnkläder ;-)




Har dock lite svårt att välja gympadojor....





2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! De översta skorna som du väljer mellan ska du ej ta det är ingen "riktig" sula på dem! De är av typen inne sko eller första sko! Min dtr fick sådana förra sommaren! Ville bara hjälpa till! // kram

Anonym sa...

Jag skulle köpa adidasskorna om jag vore du. Lätt med kardborre och en bra sula på skorna =) kramis

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos