Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 31 maj 2008

FOTBOLL

Tråkfredag... - fan förr var man ute och festade fredagar.. nu orkar jag knappt ta en öl.. fredag är den nog tristaste dagen på veckan.

Lillan somnade rätt tidigt.. skönt.. hade feber av och an hela dagen.. har det fortfarande..

Andreas sov hos farmor..

Jag och älskling la oss i sängen vid nio och skulle se film.. höll mig vaken i kanske en timme :-o



Idag jobbar älskling.. *snyft*


Önskar att Lillan mådde lite bättre så vi hade kunnat vara ute idag.. hur kul är det att vara inne i det här vädret då..??


Har lite funderingar på att köra fotboll på ängen i eftermiddag då grabbarna jobbat färdigt.. tycker det är dax för d nu..!! :-)

Tror Ida ska komma över lite senare så då får väl vi förbereda med mat och sånt.. för att inte glömma öl.. :-o Kanske bara skulle ta med vatten till grabbarna... hahahaha :-D :-D

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos