Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 28 maj 2008

PARTY

Igårkväll så kom Ida och Jon över, skulle ta några öl bara....

Men karaktär, VAD är det..???

Tror att det gick åt en och en halv platta öl... plus lakritsshots... :-o

Kanske inte konstigt att mitt huvud känns som en tegelsten idag...!!!!!!!!!!!!!!

Men fasiken vad trevligt vi hade det :-D

Tror klockan var 02 innan dom åkte hem.. Stackars min älskling som skulle upp och jobba imorse.. (fast fick skylla sig själv oxå som inte heller slutade att dricka.. hahaha..) stackars mig oxå.. jag fick ju kliva upp med Amanda och pallra mig iväg till dagis.. sen missade jag bussen hem så fick GÅ hem.. *suck* Hade solen i ryggen hela vägen *aj* - inte så skönt mot min kräftliknande kropp...

Nu ska jag faktiskt ta och sova lite.. börjar inte jobba förrän 16.00 *puh*

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos