Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 11 maj 2008

Dollys & Kellys

Kommer bilder från utgången sen oxå... måste bara kränga dom från Nina lr Linda.. Jag mitt smarto tog inte med mig kameran...!!



Vi käkade iaf på Dollys, på Götgatan. Kanongod mat..!! Lungt mysigt ställe och bra personal. STORA häftiga menyer och STORA portioner, hur snyggt upplagt som helst. Skulle vara medium dyrt... men om d där var medium vill jag inte veta vad ett dyrt matställe är... Kanske jag som är en fattiglapp bara.. :-o




Sen gick vi vidare till Kellys som vanligt. Bra musik och billig öl - kan d bli bättre ;-)



1 kommentarer:

sussi sa...

vi ska till göteborg till helgen och tänkte dra till Kellys, såg att de hde väldigt bra vegan meny!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos