Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 13 maj 2008

TISDAG

Lämnade lillan vid nio på dagis imorse, hann knappt in innan hon sprang iväg och satte sig med dom andra barnen i sandlådan ;-) Så himla duktig..!!

Sen gick jag till Svärmor och blev bjuden på frukost. Gott gott..!!

Nu har jag precis duschat och städat undan lite här hemma och om drygt en timme åker jag på jobbet. Jobbar till 20.00 ikväll..


Har blivit en hel del shopping på senaste men inget jag kan berätta om här... :-o Blivit en massa SMÅ bebis kläder till min älskade systers unge i magen, lilla Angelina!! :-) Jobbigt att inte kunna visa, har ju verkligen köpt en MASSA fint..!!! Ska bli kul att bli Moster igen, toklängtar ;-)

Kort vecka den här veckan, sjukskriven from fredag ju.. Har ordnat så att Syster hämtar Amanda på dagis på måndag, om hon inte är på BB det vill säga :-o Det vore väl höjden av otur.. fast finns ju en stor risk... Ja, ja.. då får väl Tomas dra iväg istället.. Bara jag som inte vill vara själv på sjukhuset efter operationen.... Hoppas på att slippa behöva stanna över natten.. HATAR att sova borta... Klarade knappt att sova på BB då Amanda föddes.. stannade bara en natt, sen tjatade jag mig hem ;-)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Har precis hämtat posten, Tusen tack för de otroligt snygga kläderna som Lillprinsen Olle fick. Amanda var den som köpte hans första skor =)

Förstår att du har svårt att sova borta, absolut på sjukhus. Det är ingen höjdare. Tänker på dig och håller tummarna för operationen. Stora kramen från oss i Norr

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos