Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 27 maj 2008

SOL & LEK

Har haft en helt UNDERBAR dag..!!!

Sen halv tio imorse har jag och Amanda varit ute i parken, vid elva kom Irené och sötingen Fabian oxå dit. Ungarna lekte, utforskade parken och busade. Blev till och med några kramar och en PUSS..!! :-)



Jag hade med mig kaffe och bullar, kakor, vattenmelon och lunch till oss. Hade packat ordning för en heldag i parken..!!



Vädret var ju helt fantastiskt... hur skönt som helst..!!

Lite senare kom Ida och Jon en sväng oxå, fikade och solade lite. Precis då dom kom så sov Amanda.. hehe.. Ida var på väg att väsnas en massa så hon skulle vakna... :-o Hon var helt färdig och sov i nästan två timmar!! Annat var det med Fabian, han powernappade i 15-20min sen var d färdigsovet.. undrar när han somnade för natten?? :-o :-o hihi..



Hade tänkt på allt för att skydda Amanda från solen, duktig mamma som jag är.... MEN vad jag inte tänker på.... ---> JAG DÅ???

- Jag har brännt sönder HELA ryggen, ansiktet, armarna och bröstet..!! *AAAAAAAAAAAAAJ*

Hela jag kokar...!! Jag är så jäkla klantig.. Eftersom det blåste en del så tänkte man inte riktigt på hur stark solen var... dålig bortförklaring, jag vet...



Men iaf... hade en otroligt mysig dag med kompisen Irené och Fabbe, gör gärna om det snart igen. Tror att ungarna hade minst lika roligt och mysigt som vi hade det!?! TACK för dom fina blommorna *ler*

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos