Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 9 maj 2008

PAUS



*puh* - Dax för vila... shit vad jobbigt d är att städa.. framförallt i denna sommar hetta... :-o

Vill inte vara inne idag ju...


Typ kommit halvvägs i städandet.. Nu ska jag dammsuga & skura.. igen.. Kul att vi beslutade oss för att köpa nya möbler, nu har vi ju slipdamm i hela lägenheten.. storstädade ju häromdagen bara.. helt i onödan..!!


Ringde dagis & hörde om Mandis kunde stanna till fyra istället... d var okej. Bra att veta om d går bra längre dagar oxå ;-) Då hämtar vi upp henne då jag åker på jobbet.

Känns så konstigt att vara helt ensam hemma, man går liksom och väntar på att lillbusan ska hänga på en hela tiden eller att man hittar henne i full fart med nåt bus.!! Kikar in i hennes rum och tror att hon ligger och sover bara... :-o

Fast ska inte ljuga, är sååå glad att hon trivs på dagis, det är faktiskt helt WONDERFUL att vara ensam hemma..!! :-D :-D

Man får grymt mycket gjort... då jag inte sitter här och bloggar då vill säga... :-o



Ringde från Solberga blomsterhandel för en stund sen.. skulle komma ett blommogram till mig idag..!!! *glad* Vem är så söt och skickar blommor till lilla mig?? ;-)

En liten bild på min lilla busunge ;-)

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos