Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 16 maj 2008

Inskrivningssamtal

Redan tebax... - lr är hemma hos svärmor..!!

Inskrivningssamtalet gick bra.. Känner mig någorlunda redo inför operationen måndag morgon.
Om jag ville skulle jag få träffa en gynokolog och en kurator idag, men nej tack. Jag vet d jag behöver veta!! Skönt att bli klar så tidigt, trodde jag skulle bli kvar där hela dagen.

Så nu ska jag bara invänta att Svärmor blir klar sen ska vi dra in till söder, käka lunch, shoppa och hämta ut mitt paket från Babyshop.se :-) Deras butik ligger ju på Bondegatan inne på söder.

Sen hämta lillan på dagis vid 14.00 tiden. Kanske tidigare, blev ju lämnad 07.00 imorse.

Ska iväg till Skarpnäck senare idag oxå, hämta en Tradera vinst - fyndat en hel ny dress med Nasse på, för 5:- !!! Snål som jag är ska jag hämta den ;-) Den är till mini Angelina..!! Nu får jag nog köpa en till påse för att alla kläder och presenter ska få plats :-o
Imorrn ska jag till dom och gosa igen, då är Mammsen där oxå..!! - Otippat!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du slapp vara där hela dagen!

Vi har precis kommit in från kylan. Vi har vinkat till tågen och jagat fåglar. I eftermiddag ska vi till en kompis och snosa på hennes bebis! Fabian gillar det inte, blir jätteavis, så jag får passa på när är upptagen med bus!

kram på dig!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Bara kikar förbi o ösnkar trevlig helg =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos