Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 18 maj 2008

DAGEN D

Hade en super trevlig kväll igår.. blev lite längre än jag trodde.. kom hem 03.00 :-o Fick ta nattbussen hem.
Helt galet mycket vi hade att prata om... hittat en liten soulmate i Ida ;-)

Fick sovmorgon imorse, älskling tog lillan.. hon lyckades smita in till mig vid 09.30, då tyckte hon att Mamma skulle kliva upp..!!
Inge bakis alls, bara trött.. Kände mig såååå seg..!!

Men men.. ett litet ryck och vi fick iväg grovsopor, älskling hämtade Andreas och Svärmor. När dom kom hem så tog jag och Svärmor bilen, tog en sväng ut till Kungens Kurva, var på Mio och på Onoff och handlade lite. Svärmor köpte nytt bord & stolar, kanonsnyggt vitt ovalt bord. Kanon erbjudande, 2500:- för alltihop..!!
Jag köpte en CA Modul till LCD:n, så vi slipper ha Com Hem boxen, nu går allt genom LCD:n. Praktiskt och mindre med kablar :-)
Var och storhandlade lite på Willys oxå...

Svärmor ska sova över inatt eftersom vi åker så tidigt in till KS imorgonbitti.. ska vara inne 07.30 ju.. Då har ju lillan inte ens vaknat :-o Får vara hemma från dagis imorrn och bara vara med Farmor. *mysdag* Känns skönt..!!

Dagen D imorrn.. Operationsdax..!! - Känner mig inte speciellt nervös än så länge.. kanske kommer imorrn då man sitter i bilen på väg in.. men men.. har ju min älskling med mig..!! *tack för ditt stöd*


Nää, nu ska man väl börja skrubba sig från topp till tå.. en jäkla procedur som måste göras innan operationen.. måste duscha imorrn bitti igen oxå.. :-o Plus att man var tvungen att klippa pubisåret till minst 2cm.. - hahahaha..!! :-D Ser framför mig gamla tanter med 10cm långt könshår.. *uuuhhhh*

Ska svulla lite oxå, ätit god broccolipaj och nu avnjuter vi lite gott vin tillsammans..!! Får ju inte äta lr dricka efter kl. 00.00..!!

Kanske kanske kan uppdatera imorgon kväll hur d gått, annars är jag tebax onsdag..!!

Wish me Luck..!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart önskar vi dig lycka till! :) Våra tankar är med dig i morgon!

Anonym sa...

Lycka till imorgon! Det kommer gå kanon!

Anonym sa...

Lycka till imorron nu!
Styrkekramar från mej!!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos