Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 26 maj 2008
TRÖTT.....

haft värsta beslutsångesten..

Blev inbjuden till Ida på öl och fotboll efter jobbet.. Gillar inte fotboll men gillar öl.. :-D


Men har ont och blöder som en gris.... känner mig trött efter en intensiv dag/kväll på jobbet. Brukar gå från Älvsjö hem men orkade inte det ens.. väntade på nästa buss istället..

Jag och Mandis ledig imorrn!! Vid fint väder blir d parken HELA dagen, kanske Irené och Fabbe kommer över *hoppas* åsså Ida med..!!! Kaffe och fika och tjejsnack..!!!


Ska ringa gullet nu, surra på telen istället med en öl kanske... ;-) Om hon kan slita sig ifrån fotbollen... :-o

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!

Låter inte alls bra att du blöder!
:( Har du ringt och hört så det är normalt? Kanske skulle ta det lite lugnare? Fast det är svårt;)

Har varit dötrött sista dagarna och haft fullt upp med lillan, men lovar att skriva mera!

Nu har jag inte mycket hår kvar..men inga kala fläckar i alla fall! Men ohh så tunnt! Ska nog få peruken imorgon..får ha den på sonens avslutning! Då vill man ju vara fin! :)

Ha det gott!

Kramisar!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos