Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 30 maj 2008

NATTEN

Mandis hade supersvårt att somna igår.. vaknade många gånger..
Men då hon väl hade somnat så sov hon resten av natten :-) Men vaknade vid 06 imorse istället.. *blää* - Trött..!!

Ska försöka putsa några fler fönster idag och sen ta reda på tvätten...

Tjingeling ;-)

1 kommentarer:

Anonym sa...

oj vad kul o putsa fönster...jag ska försöka ta mig iväg o handla jag...inte lätt med en som bara vill sova i famnen:-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos