Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 23 maj 2008

BAKIS

BAKIS... *blää* blev inte bara ett glas vin.. blev inge vin överhuvudtaget.. en jäkla massa öl blev d istället.. Lilla Ida kom över och vi hade en super trevlig kväll/natt.. :-o

Surrade på som bara vi kan ;-) hehe...

Tack igen Sötnos för en mysig dag och sen även kväll *puss*



Trots lillan somnade tidigt igår så sov hon iaf till 07.30, - skönt..!!





Idag ska jag ju följa med Svärmor till Kungens Kurva, först ska vi bara till Fruängen, en som ska köpa min liggdel till City Elite vagnen. Nu blir jag av med allt, KANON..!! Lite extra cash ;-)

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos