Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 28 maj 2008

ARG

Har sökt semester den 6juni eftersom vi tänkte åka till vår stuga och fixa med båtarna inför sommaren. Pappa och Maggan skulle oxå med.
MEN tror ni jag fick det..?? Känner mig oerhört förbannad och besviken...
Bara pga att ingen har bemanningen den dagen då.. FAST att Ida erbjudit sig att jobba då istället.. *gaah* Jävla PISS jobb.. Nedräkning till semestern om två veckor nu... Fatta skönt.!!
Tänker då FAN inte ställa upp nåt på dom nåt mer..
Just nu trivs jag inte alls på mitt jobb.. MEN men... har MÅNGA goa arbetskamrater iaf *blink blink*

1 kommentarer:

Greten sa...

Ja du, vad säger man. Ge o ta existerar inte. Man ska bara ge o ge. O så undrar de varför man inte trivs!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos