Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 14 maj 2008

Angelina



Igår kväll hörde syrran av sig.. - Du, 10min mellan värkarna nu..!! VAA?? Inte nu, jag som var helt säker på att hon skulle gå över tiden..!!! :-o


02.27 fick jag ett mess om att "nu åker vi in" ;-) Sen fick jag ytterligare ett mess vid 05.17, "lilla Angelina föddes 04.59, hon vägde 2970g och var 48cm lång..!!!" *iiiihhhh* -hur underbart är d inte att vakna av ett sånt mess??? Så sjukt glad för min syster & Pauls skull..! Vilken underbar liten perfekt varelse..!! Kan inte vara en stoltare moster..!!



Slutade jobba vid 12.00 idag, fort hämtade Amanda på dagis sen drog vi till Danderyd..!! Snusa bebis hela dagen..!!




ANGELINA





När blev min lilla så STOR..?? :-o





Den lyckliga familjen..!! Världens stoltaste storasyster ;-)



Bus-Ungen..!!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Men!Va kul!!!Vilken liten sötpropp!Kan tänka mig föräldrarna är stolta!!

Greten sa...

My goooooood så söt!! Nästan man känner den goá doften ända hit! Jag vill oxå sniffa bebis. Borde finnas på burk! :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos