Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 14 maj 2008

Personlig barnmusik


Gissa vad glad jag blev då jag såg att dom sålde sånna här skivor på Magiskpresent.se..!!!??
Det är 6 låtar där man kan bestämma vilket namn som låtarna ska handla om, - Amanda såklart..!! Hade en sån då jag var liten, jag ÄLSKADE det bandet..!! Ja, när jag var liten så hade vi kassettband.. :-o Det var faktiskt inte såå länge sen... så d så..!!
Mandis älskar ju musik & att dansa, kan bara tänka mig att hon kommer tycka om skivan lika mycket som jag gjorde :-D
Finns hos Magiskpresent och kostar 139:-

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fabian har en sådan skiva! Jättebra! =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos