Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 18 januari 2010

VINN PRESENTKORT VÄRDE 400:- HOS BABYSMART

Var med och tävla om ett presentkort
värde 400:- från BabysmartMuppsan´s blogg!!!
~~~~~
TÄVLINGSREGLER:

Svara på frågan - hur premierar Babysmart sina trogna kunder?? Samt svara på vad du skulle köpa för presentkortet. Skriv svaren i en kommentar här under tillsammans med dina kontaktuppgifter/mailadress.
~~~~
Vill du tipsa om tävlingen på din blogg är det
helt okej, men inget tvång!!!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Tävlingen avslutas den 3/2 kl. 21.00
Lycka till alla..!!!
~~
Lägg gärna till mig över bloglovin oxå ;-)

bloglovin

69 kommentarer:

Jeanette sa...

säkert - smart - snabbt !!!

Gissar jag..men sen om jag har gissat rätt är en annan femma :-D

Jag skulle nog välja : Mina första kläder (350 kr)

Fast helst av allt, barnvagnen för syskon Duowalker Sky+liggdel..men hihi då fattas det sådär 11200 kronor..men de var fina :-D

kramar

AnnapåGrönkulla sa...

Stamkunder får poäng som kan omvandlas till en värdekupong. Om jag vann så skulle jag köpa Gaia & Ko regnskydd för det skulle vi verkligen behöva. Och sedan är det ju roligt om regnskyddet har en härlig färg =) Håller tummarna!
acwse(at)hotmail.com

Jennie sa...

Stamkundspoäng som omvandlas till värdekuponger är svaret på frågan.
Jag skulle vilja ha Klädmajoren till min dottersrum,den är ju så fin. // J.gulliksson@hotmail.com

Pillis sa...

Man samlar poäng som sedan omvandlas till en värdekupong.
Om jag vann presentkortet skulle jag köpa en klädmajor eller den vita vägghyllan i samma serie.

pernilla@olsondesign.se

/Pillis

-svantes mamma- sa...

Har lagt till dej på bloglovin nu. Vet i 17 varför jag inte gjort de tidigare... :(

Jätte svårt ord, var tvungen att försöka förstå ordet innan jag letade mej på Babysmart. Jag gissar att man som kund, får poäng när du handlar som man kan göra om till en värdekupong. Så kallad stamkundspoäng.

De jag skulle välja om jag vann är:
Vägghylla med krokar från märket star, skitnice!

Får man en extra lott vid tips i bloggen??? Kram kram

sarina.fredriksson@hotmail.com

Anonym sa...

stamkunder får poäng som omvanldas till värdekuponger.. great!
jag skulle köpa lite av varje, tex: rullhund och den fräcka Racer Modena Rubbabu. tjoho
/ martina_holst@hotmail.com

Helene sa...

De trogna kunderna får poäng som omvandlas till en värdekupong, som kan användas vid ett senare köp..

Åh jag vet inte, jag skulle antingen välja "Boklist Bille" eller "brödrost i trä", kan inte bestämma mig ;)

Nu håller jag tummarna!

bengtsson_h@hotmail.com

Agnes sa...

Babysmart har något så himla bra som stamkundspoäng! Alltså får man poäng på allt man handlar och som man kan omvandla till en värdekupong. Supersmart!

Om jag vann skulle "Bäddset Moln" i grönt beställas hem till Liams rum!

Kram Agnes

Sofia sa...

Hej!
Svaret är att när du handlar hos Babysmart.se samlar du automatiskt poäng som du kan göra om till en värdekupong.

Om jag vinner så vill jag nog ha flaskhållare/förvaringväska.
Superbra grej!

Har länkat till tävlingen:
http://thisisourlovelylife.blogg.se/2010/january/vinn-presentkort-varde-400-hos-babysmart.html

Rebecca sa...

När man köper något får man värde kuponger som man kan handla för nästa gång man köper ngt!

Självklart är jag med, inget snack om saken, hahah xD Men om jag gissat rätt vet jag inte :P

http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/2010/january/godmorgon-19-januri.html#comment

Om jag vann skulle jag vilj ha
- Fodrad overall PIPPI stlr. 56
- Blinkande tandborste rosa
- Napp Elodie Details rosa

Kramr Rebecca

Sosso sa...

När du handlar hos Babysmart.se samlar du automatiskt poäng som du kan göra om till en värdekupong.

Du väljer själv hur länge du vill samla poäng innan du gör om dem till en värdekupong.

länkar självklart

http://lomia.blogg.se/tavlingar/2010/january/presentkort-3-feb.html

Hälsningar

Sosso

Mia sa...

Stammisarna får bonuspoäng på sina köp som de sedan omvandlar till "pengar" (värdekupong) att handla för i deras fina shop.

Om jag skulle vinna skulle det bli...
Fina bokstöd till Leos rum, en geggamoja fleecemössa åt bäsen och en geggamoja halskrage.
Så smidigt med halskragar som regleas med kardborre.

mail:woodland_hobgoblin@yahoo.com

Therese sa...

De förvandlar stamkundspoäng till värdekuponger, en skitsmart idé =)

Vi skulle köpa den blå lampan som ser ut som en svamp till Affes rum om vi vann =)

linda sa...

Stamkundspoäng som omvandlas till värdekuponger

Jag skulle välja den underbara flugsvamp lampan, den skulle bli super på min lilla killes rum

http://familjengranberg.blogg.se/2010/january/vinn-presentkort-12.html

Hoppas på tur:)
Linda

Love and be proud sa...

Stamkundspoäng!
jag deltar gärna! :)

Anonym sa...

jag är med!

stamkunderna poäng vid varge köp som sedan går att omvandla till värdekuponger!

om jag vinner skulle jag köpa ett mina första kläder set!

mail: litenmentuff@live.com

kram Lillan

En Mölnbobos Liv sa...

Jag gillar födelsedagståget och mjukiskroken giraff

Har länkat här


http://molnboanna.blogg.se/2010/january/presentkort-babysmart.html

info@annakarlsson.se

Sara sa...

Man samlar poäng som sen blir en värdekupong.
Jag tror att jag skulle välja någon av förvaringslådorna till alla min sons leksaker, tycker att de just nu befinner sig över allt och ingenstans :)

har länkar här: http://inget-tavlingar.blogspot.com/2010/01/babysmart.html

//Sara

Sjukdjuret sa...

Svaret på frågan är att de har stamkundspoäng. Varje sak man handlar genererar värdepoäng som senare kan omvandlas till en värdekupong som man kan utnyttja i samband med köp.

Om jag vann skulle jag skaffa ett Återvinnings memo spel för att fortsätta uppmuntra sonen att engagera sig i miljön som sin mor och en leksakstårta i trä - tårta är ju aldrig fel för att fira och på det här sättet minns jag ju min vinst länge, länge.

Jeanette S sa...

aSvar: stamkunder får poäng som omvandlas till värdekuponger

Om jag vann skulle jag köpa elf magband. Riktigt fiffigt!

Emma sa...

Hej.

Vill gärna vara med och tävla och svaret på frågan är att när man handlar på babysmart samlar man poäng som blir värdekuponger ...

Om jag vann skulle jag välja Flaskhållare och förvaringsväska.

Länk http://eddiesmammaemma.blogg.se/2010/january/tavling-27.html

MVH Emma

karlsson_88_6@hotmil.com

Stina sa...

Man får stamkundspoäng när man handlar, som man sen omvandlar till värdekuponger.

Om jag vann skulle jag lägga till lite och köpa en lära-gå-vagn.

Kram Stina
fladdor@gmail.com

Elin J sa...

Klart jag är med och tävlar! Svaret på frågan är: Man samlar poäng som sedan blir till en värdekupong.

Skulle nog köpa en Flaskhållare och förvaringsväska. Kan verkligen behövas!

Länkar även här: http://extrem.blogg.se/?tmp=20155921

http://jamiilaa.blogg.se sa...

Svar: Trogna kunder får
poäng som sedan kan omvandlas till värdekuponger.

Om jag vann skulle jag köpa sänghimmel till min dotter. En riktig prinsessa måste ju ha en sådan :)

Katarina & Neo sa...

när du handlar får du automatiskt poäng som du kan göra om till en värdekupong!

Om vi vann skulle presentkortet hjälpa till med en barnstol Carlo..

Vi hoppas på tur!

care69 sa...

Stamkunder samlar poäng som man kan göra om till en värdekupong.

Jag skulle välja "Klädmajor".

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/01/3-feb-vinn-ett-presentkort-varde-400.html

Myran sa...

När du handlar hos Babysmart.se samlar du automatiskt poäng som du kan göra om till en värdekupong.

Jag hade nog köpt Lumilove nattlampan eller den som skrämmer myggen till min son, då äldste sonen är lite mörkrädd.

zebramyran@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle ta presentkortet (och lägga till lite själv...) och köpa en ordentlig skötväska för det är något som innan känts som en onödig lyx när det är så mycket annat som har behövts.
Poängen blir till värdekupong.
/Jenny S (jenjonsjoberg@hotmail.com)

Elin Jonsson sa...

Man smalar poäng som sedan blir värdecheckar. (tror jag)

Dom hade mycket fina saker, om jag vann skulle jag handla saker till min son som fått nytt Rum tex bokstöd, bilgagraget, bäddset mm.
Räknade lite och insåg att jag behöver lägga till lite egna pengar om jag vinner.

chanette sa...

stamkunder får poäng som man samlar som sen blir värdekupong.. KANON.. jag skulle gett denna vinst till min goa underbara vän michelle som ska få sitt första barn en liten flicka den 28 maj

FruLundin sa...

Man samlar poäng som sedan kan göras om till en värdecheck som man kan handla för.

Om jag vann skulle jag vilja ha panellängderna med moln i rosa till min dotters rum. Eller skulle det kanske bli ett Kalikå piano.

Jag har länkat på min blogg:
http://frulundin.blogspot.com/2010/01/tavling_22.html

carro_04@hotmail.com

/Caroline

Sara sa...

Babysmart använder stamkundspoäng! Alla sm handlar samlar poäng som kunden sem omvandlar till en värdekupong vid valfritt tillfälle.

Jag skulle köpt förvaringsbox cirkel eftersom vi just gjort klart barnens lekrum! Den skulle passa perfekt därinne..

Hoppas på tur! =)

Har länkat i bloggen oxå: http://viggolino.blogg.se/2010/january/babysmart.html

Kram Sara
sara.pollanen@hotmail.com

Marica sa...

Om man är stamkund så får man poäng som ändras till värdecheck sen, så dom som handlar mkt får extra tillbaka.

Om jag vinner skulle jag köpa Cardigan Geggamoja till min gudson i födelsedagspresent.

Anonym sa...

Om man är stamkund får man stamkundspoäng som man kan göra om till en värdekupong som sedan används när man köper nya produkter.
Min son älskar att leka med bilar så om jag vann skulle jag köpa trägaraget till honom.
Malin L
malineandersson(at)bredband(punkt)com

Ulrika sa...

Svaret är att man får poäng när man handlar - som senare kan omvandlas till presentkort i butiken.

Jag skulle välja "Micki spjälskydd". Än så länge sover vår bebis i våran säng, men så småningom när han flyttar till spjälsängen skulle det vara underbart med detta skydd - så vi alla kan fortsätta sova tryggt på nätterna :)

kram
lockspindel@hotmail.com

Anonym sa...

När man handlar hos Babysmart.se samlar man automatiskt poäng som man kan göra om till en värdekupong för köp av andra varor när man själv vill.

Om jag vinner skulle jag nog lägga till lite pengar och förbereda mig inför sommarens potträning och myggplågor, med en 3 i 1 potta och en myggavskräckande nattlampa.

Mvh
Anita

anita_burg@yahoo.com

EmiliasMamma sa...

Man samlar poäng som sedan omvandlas till en värdekupong ska väl svaret vara=)

Skulle vilja köpa en dockvagn eller dockvagga till min lilla tjej som fyller 2år snart som har gått och blivit docktokig=)

ellinor_bernhard@hotmail.com

Therese sa...

Här är min länk till tävlingen också :)

http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2010/january/babysmart-3-februari.html#comment

Elin sa...

Det man handlar blir till poäng som man sen kan omvandla till värdekuponger!

Vinner jag skulle jag använda de till att köpa en sommarsuflett till min Bugaboo Cameleon, ja och lägga till lite själv med! Det vore toppen ju, vilken färg har jag inte bestämt mig än, men off white till orange bas är grymt snyggt.
har tipsat på bloggen med

http://paraflaxdrinken.blogg.se/2010/january/tavling-hos-muppsancom.html

elin.porath@live.se

Carita sa...

Svar: Stamkunder får poäng som kan omvandlas till en värdekupong.
Om jag vann skulle jag
köpa en Fleeceoverall Geggamoja.

turkost@gmail.com.

Lina sa...

Man får poäng som man kan göra om till värdekupong-smart=)

Jag hade nog valt en mugghållare till vagnen, eller lagt till lite o köpt snygga paulfrank åkpåsen=)

//Lina

jonas_lybe@hotmail.com

Nicka sa...

Som stamkund får man poäng när man handlar som man sedan får värdekuponger för.

Om jag vann blir det nog en brödrost i trä. Tila är lika fascinerad varje morgon när vi rostar bröd. Men mammas brödrost är ju ajabaja, kul med en egen till miniköket : )

Länken till inlägget på min blogg:
http://virrpannatrollstoft.blogg.se/?tmp=27161130

Med vänliga hälsningar
Veronica Amrén
v.amren@hotmail.com

johanna med tyra o otto sa...

jag villa vara med..

man får poäng för allt man handlar som omvandlas till en värdekupong som man kan handla för.

jag skulle köpa en sänghimmel till min sessa om jag vann.

länkar:

http://tvamanaderkvar.blogg.se/2010/january/tavling-2.html#comment


kram

linda sa...

hej jag är jätte gärna med och tävlar.

jag har länkat här:
http://lindet.blogg.se/2010/january/tavlingar.html

svaret är:
När man handlar hos Babysmart.se samlar man automatiskt poäng som man kan göra om till en värdekupong.
Man väljer själv hur länge man vill samla poäng innan man gör om dem till en värdekupong.

om jag vann skulle jag köpa:
Boklist Krona och Boklist Krona

mvh linda (fors_linda@hotmail.com)

Milla sa...

När man handlar hos Babysmart samlar men automatiskt stamkundspoäng som man sen kan omvandla till en värdekupong.

Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag använda pengarna till att köpa ett babygym till vår lillkille :)

Kram

copycat_6@hotmail.com

Sjubarnsmamma sa...

Man samlar poäng när man handlar hos dom och de poängen omvandlas sedan till en värdekupong.

När jag träffade min sambo så kallades han för grodan. Just därför att jag hade funnit min prins.

Jag fastnade för Grodprinslampa Heico (489 kr)

Jag har länkat i min blogg där jag tävlar. Nu hoppas jag på tur.

http://snurtan.blogspot.com/2010/01/tavlar-hos-muppsan.html

evamar sa...

De har stamkundspoäng som man får värdekuponger för när man själv bestämmer.

Om jag vinner blir det nog ett härligt lammskinn (om det inte hinner komma som present först, såklart)

Och jag länkar såklart;

http://evamar.blogg.se/2010/january/presentkort-3-feb.html

Sofie sa...

Jag är gärna med och tävlar :)

Svar: Som trogen kund får man automatiskt poäng som kan göras om till en värdekupong.

Om jag vann så skulle jag köpa en Inglesina babysitter till den kommande lilla bebben. Då skulle jag få händerna fria så att även storebror kan få den uppmärksamhet han behöver.

Anonym sa...

stamkunder får Poäng som blir till en värdekupong dvs handla mer så får du mer.. skulle nog handla en skötväsla eller en åkpåse dvs lägga till lite själv,,,

hälsningar Mamma Mia
miamaria_wannmyr@hotmail.com

N I L M A sa...

Svar på frågan: Man samlar poäng genom att handla hos Babysmart, som man sedan kan växla in till värdekuponger!

Vad jag skulle köpa: Fodrad overall PIPPI. Den var otroligt söt och hade passat min gudson/systerson alldeles perfekt! Jag hade blivit så glad om jag hade fått ge honom den fina :)

Min länk till tävlingen: http://nilmatavlar.wordpress.com/2010/01/31/presentkort-hos-babysmart/

malinsh@live.se

Hoppas jag har turen på min sida nu :)

Hanna sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar.

Man får stamkundspoäng som man sedan kan lösa ut i form av värdekuponger som man kan använda på sidan.

Jag hade köpt "Förvaringsbox Cirkel" i grå-röd-blå. Den var jättefin!

//Hanna
hannadjuis@hotmail.com

KisseGirl sa...

Stamkundspoäng som omvandlas till värdekupong som man kan använda när man vill.

Om vi vann skulle jag nog köpa en turkos väggtrofe ;)

Kristina
kisse_girl@hotmail.com
http://kissegirl.bloggagratis.se

Cecilia sa...

Stamkunder får poäng för varje köp som omvandlas till värdekuponger att använda vid senare köp.. :)
Jag har länge velat ge en Elodie Detail napp till min prins, om jag vann skulle jag äntligen göra slag i saken!:) För resten av det generösa presentkortet skulle jag klicka hem "Fiska Anka" eller användbara bebisgrejer..
trasselsudden_[at]hotmail.com

carolina sa...

När du handlar hos Babysmart samlar du automatiskt poäng som du kan göra om till en värdekupong =)

http://www.babysmart.se/34-tallrikar-muggar-och-bestick

Jag skulle direkt gå och använda kupongen till dessa underbara hygienartiklar. Fina och frächa färger. =)) Min dotter har precis börjat lära sej att äta lite mat :P
Mejl: Elvirasmamma09@hotmail.com
// Mvh Carolina och lilla prinsessan Elvira

emma sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla :)

Svaret på frågan är: Stamkundspoäng som omvandlas till värdekuponger

Om jag vann skulle jag vilja vinna: http://www.babysmart.se/snuttisar/413-playgro-blankie.html

otroligt söt :)

Mail:tajgahgirl@hotmail.com

Ylva sa...

Är gärna med och tävlar! Svaret på frågan är: Man får poäng när man handlar, som senare kan omvandlas till presentkort att handla varor med i butiken.

En favorit från shoppen är Micki spjälskydd.

Hoppas på tur nu!
kram / choklad@gmail.com
(Har dig redan på Bloglovin)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Klart Tant är med!!

Svaret på frågan är att man kan i o med sitt handlande samla på sig en massa många poäng som i slutänden förvandlas till en värdekupong o vips kan man handla mera :)

Vinner jag så skulle pengarna oavkortat gå till KidsKit 3 i 1 potta!

Namn: Ulrika
Mail: uj_76@hotmail.com
Länk: http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-hoppas-pa-tur-skam-den-som-ger-sig.html

=)

Cina sa...

Har länkat här : http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.13069777

Man får poäng som omvändlas till värdecheckar.

Håller tummarna för en Lumilove nattlampa

Geshiia - Mamma till två pojkar sa...

Jag är jättegärna med och tävlar om denna fina vinst. :)

Jag skulle köpa:
- Långärmad T-shirt Geggamoja
- Fleecemössa Turkos stjärna

Rätt svar: Man samlar poäng som sedan omvandlas till en värdekupong.


Har länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2010/february/32-babysmart.html
Mail: geshiia@live.se

jessie sa...

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag gärna vilja köpa ett fint "Bolasmycke Svart" eller ett "lektält" för presentkortet! =)

Svaret på frågan är: Man får stamkundspoäng när man handlar som sedan kan omvandlas till värdekuponger.

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2010/february/vinn-ett-presentkort-fran-babysmart.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Hoppas på tur!
/Jessica

Ragnhild sa...

Svaret är: Man får stamkundspoäng när man handlar som man sen kan omvandla till presentkort. :)

"Inglesina babysitter" är en favorit från shoppen, hoppas på tur nu!

Kram
ragnhild.winbck@telia.com

Camilla sa...

Man samlar poäng som sedan omvandlas till en värdekupong.
Det är mitt svar.
Finns länk i min blogg: http://frufransila.blogg.se/2010/february/annu-en-1.html
Vinner jag så blir det nog en Pippi matta från Micki eller kanske en svärburk.
camilla.fransila@hotmail.com

MAMMAFIA sa...

Åh jag vill vara med! De har så fina saker på BabySmart!
Svar: Man samlar poäng som sedan omvandlas till en värdekupong
Jag skulle köpa en vit klädmajor. Hade passat så fint i Elins rum!
http://fiaeklund.blogspot.com
fiaeklund@hotmail.com

Helena sa...

Man samlar poäng som sedan omvandlas till värdekuponger. Mycket bra idé!!!

Jag skulle köpa en vägghylla med krokar "star" den är superfin och jag har spanat på den ett tag nu. Skulle passa superbra i Emmas rum. =)

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Jag är självklart med och tävlar:) http://www.babysmart.se/lampor/454-liten-flugsvampslampa-heico.html skulle jag köpa om jag vann presentkortet!

Stamkunder samlar poäng som blir till värdekuponger:)

SoffiZ8210@hotmail.com

Sofie sa...

Svar på frågan: De poäng som kunden samlar ihop genom att handla, kan göras om till en värdekupong.

Om jag vann skulle jag nog köpa ett födelsedagståg och något klädesplagg.

//zophie820124@hotmail.com

Magdalena sa...

Hoppas jag hinner vara med lite sent ute;-) om jag vinner skulle jag välja en Rubens barn docka tycker de är så fina .

Länkar i min blogg http://hulliganmamman.blogg.se
magdalenafasth@hotmail.com

Magdalena sa...

Jag glömde ju skriva ...man samlar poäng som sen omvandlas till en värdekupong .........

Sannixen - med en gosse i magen sa...

Man samlar poäng som sedan omvandlas till en värdekupong.
Om jag vann presentkortet skulle jag köpa en babysitter med lekbåge, för vi har ingen :(


krams

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos