Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 20 januari 2010

TOTAL UTFÖRSÄLJNING

Nu tänkte jag erbjuda er - mina läsare första tjing av utförsäljningen av Coolchildren´s sortiment, min egen barnbutik på nätet. Som några av er vet så är hemsidan under konstruktion samt att jag är mammaledig just nu.. men jag måste ju göra plats för kommande nya kollektioner då jag startar upp igen så nu ska ALLT bort..!!!

Varje dag kommer nya kanonerbjudanden, så missa inte det!! Fynda barnmärkeskläder till under halva priset!! Mjukstartar med Yorrik vintermössor, - som sagt först till kvarn, finns bara ett x av varje storlek (några undantag)
~~~~
Svart/cerise vintermössa!!
Vintermössa i mjuk trikå fodrad med bomullsteddy. Knyts under hakan med bomullsband och har en praktisk reflex på toppen. Motiv Krona Silver. Bomull/lycra.
Stl 80cl eller 90cl.

Ord pris 275:-

NU ENDAST 100:-

Maila mig på muppsan@live.se vilken mössa och storlek du önskar köpa. Är du först så skickar jag ett mail med betalningsinfo (förskottsbet. till bankgiro/konto)

OBS - endast 12:- i fraktavgift.!!

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos