Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 18 januari 2010

BÄSTA STORASYSTERN

Amanda vill gärna hjälpa till med lillebror hela tiden, spelar absolut ingen roll att han blir ledsen, då sjunger man lite, gungar och buffar på rumpan ;-) Ser dock ut som Alvin försöker ta sig därifrån, hahaha..

bloglovin

4 kommentarer:

£lli£ sa...

Gud så rart!!<3
hoppas min lilla på 2,5 kommer välkommna den nya bebben på samma sätt!! =)

Trevlig vecka! KRAM=)

Unknown sa...

vilka sötnosar du har!

Eftersom jag tävlar en massa hos dig vill jag nu tipsa om en ny tävling hos mig^^

Hoppas dagen och kvällen varit bra.
Vi hörs!
Kram Cecilia

Agnes sa...

Vilken snäll storasyster Alvin har:)

Irené sa...

Vad söta de är =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos