Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 24 januari 2010

TOTAL UTFÖRSÄLJNING - DAG FYRA

Nu kör vi lite Rockefella!! ;-)
~~~~
Smala stuprörsjeans i svart denim. Byxorna är långa och det snyggaste är att vika upp dem i benen. Jeansen har tryckknapp med tärningar på, gylf, fickor fram- och baktill och röda sömmar som ger en snygg effekt.
~~

Finns i storlekarna 1-2år & 2-3år
~~
Ord pris 499:-
~~
NU ENDAST 259:-



Rockefella Carol

Jeanskjol med avtagbara hängslen i mörk denim. Kjolen har tryckknapp med tärningar på, gylf, fickor fram- och baktill och röda sömmar som ger en snygg effekt.

Finns i storlekarna 1-2år, 2-3år & 3-4år

Ord pris 399:-

NU ENDAST 199:-


Rockefella Carol
~~
Finns i storlekarna 1-2år
~~
Ord pris 399:-
~~
NU ENDAST 199:-

Maila mig på muppsan@live.se vad du vill köpa. Är du först så skickar jag ett mail med betalningsinfo (förskottsbet. till bankgiro/konto) Endast ett fåtal x kvar så det är först till kvarn som gäller!!!!

Fraktavgiften är 29:-

bloglovin

2 kommentarer:

sara sa...

ååå dom jeansen är underbara :-)

Malin, alice & lowes mamma sa...

Okej, jag frågade bara Nova star och dom tog jag på! Men eftersom det var prat om att bilder från höstkollektionen läkt ut så tog jag för givet att inte lägga upp dom i bloggen!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos