Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 19 januari 2010

MVC BESÖK

Nu är jag och Alvin på väg till mvc på mitt återbesök! Se om jag har gjort mina knipövningar :-) Samt ev fixa lite preventivmedel, osäker bara på vad jag vill ha. Ska iaf bli kul att träffa min mvc barnmorska och berätta om förlossningen och vår fina Alvin!!

Följ Madeleine direkt i din mobiltelefon

bloglovin

6 kommentarer:

Petra sa...

Lycka till idag!kram

mia sa...

Hoppas det går bra idag. :-D
På mitt återbesök tänker jag ha en stav med mig så dom kan sätta in den på en gång. För nu är det slutproducerat. ;-)

Nikita sa...

Kul me en bild på dig också :)

Nina sa...

Kul med en bild på dig =)
Hoppas det gick bra!

Jenny sa...

Jag ska iväg till christel jag med om 2v, ska bli så kul att visa Milton och prata förlossningen:)

Anonym sa...

Tips, lite sent nu kanske, men p-ring - testad det? Är hur nöjd som helst!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos