Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 25 januari 2010

MUMIN FIRANDE

Det är idag som vi ska till Junibacken och
fira 65år för Mumin-trollet, med oss har vi
bjudit Irené och barnen!!
~~
Älskling hämtar Alvin vid två tiden och
jag tar med Amanda själv till firandet ;-)
Känns pirrigt att lämna Alvin eftersom vi inte
gett ersättning såå många gånger än.. men men,
min man är bäst, så det blir inga problem!!
Ska bli mysigt med egentid med min underbara
dotter oxå!! ♥ Sen att mina tuttar lär vara
explosiva innan vi kommer hem är en annan
femma, hahaha...
~~
Någon fler som är bjuden och ska gå??

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos