Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 23 januari 2010

EVAKUERA OMEDELBART

Idag bjöd jag med mig Cecilia (en super trevlig
bloggläsare) till Formex mässan!! Bara vi
som har företag som får gå och visste att
hon gärna ville gå!! Klart hon ska göra det då ;-)
~~~
Supertrevlig dag och kändes som vi setts
flera gånger tidigare, avslappnat och mycket
trevligt.!! Självklart kacklade vi MASSOR av
barnmode och bloggen!!!
~~~
När vi satt och fikade så såg vi helt plötsligt
folk som börjat hastigt röra sig snabbt
i korridorerna.. nästan springa.. samt alla
i kafeterian reser sig och går.. Hmmm???
- lyssnar vi i högtalarna - "please, evacuate
this building immidietely"
Helt sjukt nonchalant man är.. man lyssnar
inte över huvudtaget fast dom ropar i högtalare!!
Så det var bara att packa ihop och bege sig
utåt.. Utanför stod brandbilar och en massa
kaos - folk överallt!! Tror tack och lov att det
bara var ett falskt larm - jag gick nämligen hem då!!
~~
Ska visa upp en superfin present som jag
eller rättare sagt Alvin fick av Cecilia,
tack igen snälla! Spana in hennes fina blogg här!!

bloglovin

5 kommentarer:

Maria sa...

Åh vad skoj att gå på barnklädersmässa *avis* :)

Nikita sa...

Vad är de för färger på gangstars vårkollektion , tell me ? jag dör av nyfikenhet annars! har du inga smakprovs bilder från vk gangstar?

overallen, är de den man ser på en bild i bakgrunden på din bild ?
isåfall ska albin också ha den :D ser ju grym ut de lilla man ser!!

Nikita sa...

jaa :) mejla mej
bananen_nikita@hotmail.com

skulle overallen finnas i alla storlekar?
kul att dem satsar lite mer på ytterkläder.. hade dem nå snygga vårjackor osv ?

mejla ;)

Unknown sa...

Haha ja det var ett väldigt spännande inslag med evakueringen^^

Stort tack igen för att jag fick följa med och vi måste ses snart igen!

Ha det bäst tjejen^^
Kram Cecilia

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Vad läskigt med evakuering!! Tur inte jag var där för jag får ju helt fri spel när sådant händer. Jag har värsta terror explosions ångesten *Ha ha *

Jo jag hade min system kamera, men tog mindre bilder än dig så då är vi kvitt *skrattar*
Jag orkade inte gå runt & be om foto tillstånd av andra än de som är brännheta för mig ;)

FAB mässa! Nu väntar Osla fashion week i februari, det blir toppen för där är ju bara kläder ;D Får se om vi tar Köpenhamn också.

Kramar till dig söta & mycket synd vi inte var där på samma dag :(

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos