Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 23 januari 2010

FORMEX DEL 1

Var och hälsade på min nya samarbetspartner
Geggamoja igår. Kul att träffas IRL och prata
lite ;-) Samt tjuvkika på nya kollektioner!!
~~~
Montern mitt emot var dom nya Lasse Åberg
barnkläderna ;-) Dom är verkligen superfina
och alldeles unika!! Där byttes lite visitkort, hihi..

bloglovin

2 kommentarer:

Geshiia - mamma till två pojkar sa...

Har en liten "suprise" hos mig till dig. ;)

http://geshiia.blogg.se/2010/january/veckans-blogg-2.html

Kick sa...

En säljare var och visade mig Lasse Åberg kläderna, men jag tyckte passformen var kass, bodyn var jättebred och kort, tänkte du på det?
Hoppas ni har en mysig söndag!
Kram Kick

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos