Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 21 januari 2010

SHOPPING ÅNGEST

Är såå sugen på den här Levis tröjan till
Amanda, tycker den är kanonsnygg!!
Kostar endast 120:- hos Fridolina nu då
dom har REA upptill 70% rabatt!!!
~~
Men jag har handlat så himla mycket den här
månaden redan... samt imorgon ska jag
Formex mässan... :-o
Det lär inte bli billigt heller...
~~
Hur ska jag göra, vad tycker ni???

bloglovin

2 kommentarer:

Kick sa...

Hoppa tycker jag. Fast, ska jag säga förresten, se vad jag inte kunde motstå på min blogg *ångest*
Skillnaden mellan din och min shoppingångest är att du har ångest före och jag efter köpet *skratt*

nikita sa...

jag tkr faktiskt du ska hoppa den där tröjan den var fin men såg ändå ganska "vanlig" ut.. inge märkvärdig lixom..

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos