Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 29 januari 2010

UNDERBARA KICK.!!!

Fick ett mms igår med den här bilden
och med rubriken, "Hej Muppsan"
~~~
Blev genast nyfiken vem numret tillhörde
och vem som är sååå vänlig att ha hittat
lila slips/fluga till mig!!! Okej, även och
framförallt - vem av mina bloggläsare
har mitt mobilnummer som jag inte känner??
~~~
Det var ju Kick, från Kullerbyttan Barnkläder!!
Du är ju helt fantastisk.!! ♥
Tack igen supergoa du ;-) Självklart ska jag
köpa dessa till min prins!!
~~~
För er som missat så har dom fraktfritt just nu!!
Det ska iaf jag utnyttja ;-)

bloglovin

8 kommentarer:

Theres sa...

Hej jag tänkte bara höra hur du kunde få din blogg så känd? För vad jag förstår det som så har du en hel del bloggläsare. Jag är lite intresserad av att veta ungefär hur mycket du tjänar på din blogg? Jag hoppas att det inte är en opassande fråga. Mvh Theres

sara sa...

Söte design du har, rosetter och prickar funkar alltid;)

Emma sa...

Roligt att skriva i en sån lista för framtiden, är annars dålig på sånt.

Vilken fin blogg du har!

Agnes sa...

Men ååh vad snällt! Tur att det ordnade sig!

mammut sa...

finfin blogg!!!

Stina sa...

Hej! Jättefin, när ska du ha slipsen? Vi är inte färdiga med vår nya lansering ännu så det är fullt upp för mig innan dess.

Är det bra med er?

:) stina

Stina sa...

Så sött! När är det dags då? Du får uppdatera mig, kommer inte ihåg hur gammal han är nu.

Kick sa...

Slips och fluga är på väg :)
Ha en härlig helg!
Kram Kick

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos