Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 27 januari 2010

BRÖSTMJÖLK I MASSOR

Idag ska jag på vidare allergi utredning... hur det nu ska gå!! :-o Känns lite jobbigt vad läkaren ska säga... Jag tycker inte att jag är så pass dålig att jag är beredd att ge bort Leeloo till någon, hon är ju en del av oss!! Amanda och hon har ju växt upp tillsammans!! Ja, ja.. får väl se vad dom säger...
~~
Amanda´s faster och mini kusin Vidar ska hämta henne på dagis idag - sen ska dom hämta favvo kusinen Tilde på skolan då hon slutar!! Det lär båda tjejerna bli glada av ;-) Tur familjen ställer upp då det krisar!! Tack
~~
Glömde berätta hur det gick igår då Älskling var hemma med Alvin, - hur BRA som helst!! :-D Inte för att jag tvivlade.. mest på mig själv!! Men vi hade ju så skoj så jag hann aldrig känna efter och sakna min lillplutt.. Dock började brösten göra ont på slutet... När Amanda och jag klev av bussen kände jag att jag börjat läcka igenom.. När jag kom in insåg jag att det inte var så lite heller - trots tre amningsinlägg i varje kupa så var jag genomblöt i båda tröjorna, haha... Typiskt nog hade Älskling precis gett Alvin flaskan så han sov när vi kom hem!! *gaaah*
~~
Det är så viktigt med egentiden med barnen, jag är glad att jag lyckats flera gånger umgåtts bara med Amanda redan!! Det kommer jag fortsätta med - så mycket jag bara kan!!
~~
Hur gör ni med barnen, ni som har flera??
Nåt bra tips??
~~
Uppdaterat 15.41
~~~
Varit hos läkaren nu och gjort ett nytt astma test, sist hade jag 3liter luft i lungorna, dvs dåligt.. den här gången 3,5liter luft - så jag måste fortsätta med min pulmicort.. *suck* Hata kortison mediciner!!! Men men... sen har jag fått med mig en allergi tablett som ska testat att ta till natten för att se om min hosta försvinner!! Utvärdering om några veckor!! Inge kul att behöva ta allergi mediciner heller konstant men allt för vår lilla söting!! ♥

bloglovin

3 kommentarer:

Sabina - Tyras mamma sa...

Sv: Hehe stor kille du har! :)
Jätte fina barn har du!

Carro - Bebis i magen ♥ sa...

Tack så jätte mycket!! :D
Nej, blöjor och bindor finns där. Leksak är lite tidigt tycker jag ;)
Ska genast kika på listan ;)
Kram kram

babymamadrama - by caroline sa...

Tack för kommentaren :) ha en bra dag.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos