Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 23 januari 2010

TITTA & NJUT - NOVA STAR VÅRKOLLEKTION

Höjdpunkten igår på mässan!!!
NOVA STAR - vårkollektionen!!
- såg faktiskt höst/vinter kollektionen
oxå men den får inte ni se ;-)
~~~~
Kolla in alla förgerna, underbart varm och fin
rosa och för att inte tala om den blå
WCT dressen - kanonsnygg!!
Den lila klänningen är to die for och... jaa...
dom lyckas om och om igen med deras
kollektioner!!! Allt vill jag hitta i barnens
garderober :-D Jag behöver nog den svarta
NS mössan oxå, matcha barnen lite.!!!
~~
Alltid lika kul att träffa på Helena & Lovisa oxå,
prata lite bebis och så ;-) Dom var däremot
inte så sugna på att posera för kort.. ser ni
vad upptagna dom ser ut.. hihi...

bloglovin

6 kommentarer:

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Åh... Gud vad snygga kläder, jag håller helt med om den blå wct dressen... Skulle ju kunna handla allt...

Carolina sa...

Åhh, helt underbara - de gör en aldrig besviken! ;) kram!

Nikita sa...

guuuuuuud jag tror jag dör =)

både gangstar å ns är to die for !!

vet du när ns släpper sin vårkollektion ??

kram

Anonym sa...

NOVA STAR är så fina kläder, jag vill ha... ja typ allt jag ser ;-)

FruLundin sa...

Super fina kläder!!! Tyvärr blir det ju lite dyrt om jag ska köpa allt jag vill då ;)

Jag undrar också när de släpper sin kollektion?

Sandrah sa...

tummen upp för nova star!!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos