Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 31 januari 2010

VILKEN J*KLA HELG

Ja, vilken helg vi har haft...
~~
Amanda vaknade vid 04.00 på lördagsmorgon och GALLSKRIKER.. tar sig för örat och skriker att det gör ont.. springer och hämtar Decubal salva och vill att vi ska smörja.. Inte lätt att förstå att salva inte fungerar på allt... :-o
Iaf, hon var helt otröstlig.. hon bara skrek och skrek.. Ville inte ha välling, inte glass, inte dricka.. - ingenting!!! Försökte leka, mysa och se på film men hon fortsatte att skrika och ha ont i örat.. Jag var helt färdig och kände att snart får vi åka in med henne!! Men efter att ha försökt få i henne flytande alvedon länge utan resultat så lyckades jag trycka in en supp istället.. fem-tio minuter senare däckade hon på mig!!! Efter att ha sovit en stund och med alvedon i kroppen blev hon som vanligt... :-o
~~~
Men på kvällen kom även feber.. dock ingen hög men tillräckligt för att hon inte kunde sova!!! Sen som en käftsmäll fick jag akut ont i halsen, svällde upp och blev alldeles tjock i halsen samt kliade i ögonen och fick värk i kroppen... *gaaahhh* Orka vara sjuk samtidigt som barnen!!! Och som toppen av isberget - fick Älskling feber innan vi gick och la oss... hahaha... helt jäkla otroligt.. Man kan inget annat än garva.. vad är det frågan om?? Det roliga är att det inte tar slut...
~~~
Tror även att Leeloo åkt på urinvägsinfektion - kissade PÅ Amanda igår, i vår säng, på Putte... samt gick och droppade överallt.. Äckligt!!!! Var skapligt less vill jag lova... Så min söndag kan ju allvarligt inte bli sämre??? Tur vi hade trevliga gäster igår ;-) Som tur verkar Amanda pigg idag iaf.. bara jag och Älskling som är sjukt hängiga!!

bloglovin

2 kommentarer:

Sara sa...

Men era stackare! Hoppas ni kryar på er snart.. Jobbigt att vara sjuk samtidigt :S

Kram från mig och Jonah!

Anonym sa...

Stackare!! *Krya på kram* Åsa

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos