Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 26 januari 2010

REA HOS BARNBUBBLAN

Det är nu man ska passa på att fynda
nästa års vinteroverall.!!!
Jag är lite småsugen på den här lila
Didriksons overallen till Amanda.
Visst är den fin?? ;-)
~~~
Den finns hos Barnbubblan och kostar
just nu endast 549:- (ord. pris 799:-)

bloglovin

3 kommentarer:

Nikita sa...

haha nej du madde jag är född 1988 ;)

snygg overall, tråkigt med så lite rea bara :P

Therese sa...

Hej, tack för fin kommentar! Jag måste säga det samma :) Didriksson är bättre kvalitet än POP och billigare jag är jättenöjd med den vi har. Kommer fortsätta köpa dem, funderar på att köpa en till nästa år nu på rea. Hej så länge!

Kick sa...

Jag tycker INTE overallen är snygg. Tråkig design! Bättre att lägga till nån hundring och få en riktigt cool overall. Ytterplaggen syns ju så mycket, så det är värt att lägga lite krut på, tycker jag...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos