Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 28 januari 2010

VAD F*****N...

Hur i hela världens ska jag lyckas ta mig
till KS idag.???? *gaaahhhh* Helvetes jäkla skit snö...
Det är underbart med vagn.... :-o
~~~
Håll tummarna för mig idag, för det är idag jag
ska ta nya cellprover!!!

bloglovin

4 kommentarer:

Lii sa...

Jag håller med! Hur ska man kunna ta sig ut med vagn idag!

Kram

sara sa...

Hoppas allt går bra

Maria sa...

Håller tummarna för dig!

Nina sa...

Hoppas det gick bra idag!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos