Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 20 januari 2010

HANDENS FEM FINGRAR


Jag känner dig, Jag känner dig så väl
Dina fasor, dina våndor
Finns också i min själ
Du är mitt kött och blod
Du bär ett dyrbart namn
Och min kärlek Utan villkor
Jag gör vad jag kan
Så stor och stark på dagen
Men så liten mitt i natten
När ingen ser, när ingen vet
Kommer gråten mitt i skratten
~~
Fem fingrar ska skydda dig
Ett är månen
Ett är solen
Ett är polstjärnan bak' molnen
Ett är hopp och ett är tro
Handens fem fingrar Vaggar dig till ro
~~
♥ Mamma älskar dig Alvin ♥

bloglovin


2 kommentarer:

Unknown sa...

Halloj tjejen!

hHär har det varit fullt upp hela dagen så jag har inte hunnit höra av mig.
Hur blir det imorgon? Vi har inget bokat på hela dagen så vi kan när som hest. Vilken tid passar er?

Kram Cecilia

Irené sa...

Fantastiskt fin han är =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos