Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 29 januari 2010

TOTAL UTFÖRSÄLJNING - DAG SJU

Det otroligt populära barnvagnshjärtat!!
~~~
Dom som syns på bilden är dom som finns kvar,
så det är bara att skynda att maila mig!!
~~
ENDAST 59:-
~~
Maila mig på muppsan@live.se vad du vill köpa. Är du först så skickar jag ett mail med betalningsinfo (förskottsbet. till bankgiro/konto) Endast ett fåtal x kvar så det är först till kvarn som gäller!!!!
~~
Frakt endast 6:-

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos