Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 27 januari 2010

MUPPSAN TIPSAR:

Jag har verkligen haft problem med att få
Amanda att borsta tänderna på sistonde..
När hon borstar så går det dessutom undan
fort som bara den.. :-o
~~
Då måste jag tipsa er om dom här kanonbra
tandborst-hållarna som har ett sandur på sidan,
då kan barnen vända på den själva och sen blir
tandborstniningen roligare och dom borstar utan
problem lika länge som sanden rinner!! ;-)
Enkelt & framförallt billigt tips!!
~~~
Den här smarta tandborst-hållaren finns
hos vår favorit butik Pirajja!!!

Chihuahua tröja från Kullerbyttan Barnkläder!!

bloglovin

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Tanborstning är ett problem även hemma hos oss, dock tror jag inte detta "tidur" hjälper för en 2,5-åring som vägrar öppna munnen. Jag skulle önska en planch som jag hade när jag var lite som man klistrade upp tandtroll på var gång man borstade tänderna. Får spåna över denna idé om man kan göra något liknande själv.

Maria sa...

Vilken bra sak!
Hemma hos oss går det också i en rasande fart när tandborsten är i munnen...Och hjälpa till får man ju absolut inte göra!

Kram Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos