Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 16 januari 2010

MYCKET POPULÄRT GYM

Jag är så himla nöjd med Alvin´s babygym!!
Så fint, färggrannt och roligt. Dessutom
smart och praktiskt, lätt att zippa igen så
blir det lätt att lägga undan eller ta med på
resan!! Rekomenderas verkligen!!!
Läs mer här om babygymet!!
~~~~
Det roliga är att Amanda visade mig idag
att den spelar musik oxå om man drar
i en av figurerna, haha.. hade jag aldrig
klurat ut själv ;-)
~~
Det bästa är väl priset - 449:-

2 kommentarer:

Therese sa...

Inegn aning var den är ifrån, vi fick den av Jossan (prinsessan) när A föddes. Jag älskar den! Skulle tro att den är från någon av hennes ekologiska samarbetspartners :)

Kram

Maria sa...

Vilket häftigt babygym :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos