Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 21 januari 2010

MUMIN INBJUDAN

Jag har blivit inbjuden till Junibacken att fira Mumin, det blir sagotåg, rittävling, tårtkalas och Mumin föreställning.

Så jag bjöd med mig Irené och barn, på måndag blir det Junibacken för hela slanten. Alvin får vara hemma med Pappa - Mamma & dotter får välbehövd mystid ♥

bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul, jag och Elin skulle oxå vilja följa med... *kram* Åsa

Agnieszka sa...

Guud vad roligt att få komma iväg och hitta på någe bara du och lillan! Hoppas ni får en toppendag! kramar

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos