Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 31 januari 2010

TOTAL UTFÖRSÄLJNING - DAG ÅTTA

Idag säljer jag ut dom snygga och kanonbra
Kennedy Sko kängorna!!!
"Vin-tex Water resistant nylons"
Vattenavisande och fodrade. Kanske behövs ett
extra par för än verkar inte vintern vara på väg
att ta slut...?? Eller fynda ett par till nästa vinter!!
~~~~
Finns i stl 20/21, 22/23, 24/25
Innermått stl 20/21 = ca 12,5cm
Innermått stl 24/25 = 15cm

ENDAST 100:-

Maila mig på muppsan@live.se vad du vill köpa. Är du först så skickar jag ett mail med betalningsinfo (förskottsbet. till bankgiro/konto) Endast ett fåtal x kvar så det är först till kvarn som gäller!!!!
~~
Frakt endast 29:-

Har du missat tidigare dagars utförsäljning?? Spana in dom HÄR, än finns det kvar i lagret!! Men börjat ta slut helt... så skynda skynda ;-)

bloglovin

2 kommentarer:

Therese sa...

Vill vill beställa ett par till Alfred, måste mäta hans fot men jag tror det får bli en stl 22/23 (han sover just nu)!

Kram

Jenny sa...

Hej!

Såg din kommentar om din tävling, ska genast kolla den! Det är ju alltid lika kul att tävla! Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos